Wednesday, January 16, 2013

Neon Touch































Jacket: Tjmaxx // Top, shorts: Jcpenney // Shoes:amazon // Necklace, bracelet: HRHcollection // Watch: Bulova



Hola,
Hasta ahora he estado tomando mis fotos en mi casa con la ayuda de un tripie, ya que no he tenido a alguien quien me las pueda tomar en algun otro lado. Las fotos no salen tan claras como me gustaria pero espero que aun asi les gusten. Y a ustedes quien les toma sus fotos??? Compartan conmigo sus respuestas dejando un comentario. 

Gracias por visitar!!!
Alicia

2 comments:

  1. hi dear! i just found your blog and i really love it ..you are so beautiful. i was wondering if you mind passing by my blog and also follow each other?
    kisses :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your comment SignatureChic, you are very sweet!!!
      I will gladly follow you back!

      xoxo
      Alicia

      Delete